Poniżej publikujemy arkusze dla próbnego egzaminu maturalnego - grudzień 2024.
| 5 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| standardowy dla obywateli Ukrainy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | ||||
| dla osób niesłyszących | ||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ||||
| 5 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| standardowy dla obywateli Ukrainy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | ||||
| dla osób niesłyszących | ||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| standardowy dla obywateli Ukrainy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób niesłyszących | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| 6 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| standardowy dla obywateli Ukrainy | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | |||
| dla osób słabosłyszących | |||
| dla osób słabowidzących | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | |||
| dla osób niesłyszących | |||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | |||
| 6 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK ŁACIŃSKI I KULTURA ANTYCZNA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| 9 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| 10 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| BIOLOGIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | |||
| dla osób słabosłyszących | |||
| dla osób słabowidzących | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | |||
| dla osób niesłyszących | |||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | |||
| 10 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| FILOZOFIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| INFORMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | ||||
| 11 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| GEOGRAFIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | ||||
| dla osób niesłyszących | ||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ||||
| 11 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| 12 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | |||
| dla osób słabosłyszących | |||
| dla osób słabowidzących | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | |||
| dla osób niesłyszących | |||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | |||
| 12 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| HISTORIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | |||
| dla osób słabosłyszących | |||
| dla osób słabowidzących | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | |||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | |||
| 13 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| standardowy dla obywateli Ukrainy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | ||||
| dla osób niesłyszących | ||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| standardowy dla obywateli Ukrainy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| dla osób słabosłyszących | ||||
| dla osób słabowidzących | ||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | ||||
| dla osób niesłyszących | ||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | ||||
| 13 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| FIZYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | |||
| dla osób słabosłyszących | |||
| dla osób słabowidzących | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | |||
| dla osób niesłyszących | |||
| 16 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| CHEMIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | |||
| dla osób słabosłyszących | |||
| dla osób słabowidzących | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw | |||
| 16 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | |||
| dla osób słabosłyszących | |||
| dla osób słabowidzących | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | |||
| 17 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| JĘZYK POLSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | |||
| dla osób słabosłyszących | |||
| dla osób słabowidzących | |||
| dla osób niewidomych - czarnodruk | |||
| dla osób niesłyszących | |||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | |||
| 17 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| HISTORIA MUZYKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| HISTORIA SZTUKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera | |||
