Poniżej publikujemy arkusze dla próbnego egzaminu maturalnego - wrzesień 2022.
| 29 WRZEŚNIA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMAP-100-2209) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MMAP-200-2209) | |||
| dla osób słabosłyszących (MMAP-300-2209) |
|||
| dla osób słabowidzących (MMAP-400-2209) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MMAP-660-2209) |
|||
| dla osób niesłyszących (MMAP-700-2209) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MMAP-Q00-2209) | |||
| 30 WRZEŚNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJAP-100-2209) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJAP-200-2209) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJAP-300-2209) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJAP-400-2209) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJAP-660-2209) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJAP-700-2209) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJAP-Q00-2209) | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJFP-100-2209) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJFP-200-2209) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJFP-300-2209) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJFP-400-2209) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJFP-660-2209) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJFP-700-2209) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJFP-Q00-2209) | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJHP-100-2209) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJHP-200-2209) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJHP-300-2209) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJHP-400-2209) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJHP-660-2209) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJHP-700-2209) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJHP-Q00-2209) | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJNP-100-2209) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJNP-200-2209) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJNP-300-2209) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJNP-400-2209) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJNP-660-2209) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJNP-700-2209) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJNP-Q00-2209) | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJRP-100-2209) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJRP-200-2209) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJRP-300-2209) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJRP-400-2209) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJRP-660-2209) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJRP-700-2209) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJRP-Q00-2209) | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJWP-100-2209) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJWP-200-2209) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJWP-300-2209) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJWP-400-2209) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJWP-660-2209) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJWP-700-2209) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJWP-Q00-2209) | ||||
