Poniżej publikujemy arkusze dla próbnego egzaminu maturalnego - grudzień 2022.
| 13 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJAP-100-2212) | ||||
| standardowy dla obywateli Ukrainy (MJAU-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJAP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJAP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJAP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJAP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJAP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJAP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJAP-Z00-2212) | ||||
| 13 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJFP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJFP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJFP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJFP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJFP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJFP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJFP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJFP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJHP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJHP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJHP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJHP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJHP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJHP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJHP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJHP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJNP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJNP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJNP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJNP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJNP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJNP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJNP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJNP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJRP-100-2212) | ||||
| standardowy dla obywateli Ukrainy (MJRU-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJRP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJRP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJRP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJRP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJRP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJRP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJRP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJWP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJWP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJWP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJWP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJWP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJWP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJWP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJWP-Z00-2212) | ||||
| 14 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMAP-100-2212) | |||
| standardowy dla obywateli Ukrainy (MMAU-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MMAP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MMAP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MMAP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MMAP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MMAP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MMAP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MMAP-Z00-2212) | |||
| 14 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMBB-100-2212) | |||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMLL-100-2212) | |||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMNN-100-2212) | |||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMUU-100-2212) | |||
| JĘZYK KASZUBSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMKK-100-2212) | |||
| JĘZYK ŁEMKOWSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMZZ-100-2212) | |||
| FILOZOFIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MFIP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MFIP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MFIP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MFIP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MFIP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MFIP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MFIP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MFIP-Z00-2212) | |||
| JĘZYK ŁACIŃSKI I KULTURA ANTYCZNA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJLP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJLP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MJLP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MJLP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJLP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MJLP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJLP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJLP-Z00-2212) | |||
| 15 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| JĘZYK POLSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MPOP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MPOP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MPOP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MPOP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MPOP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MPOP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MPOP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MPOP-Z00-2212) | |||
| 15 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJNP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJNP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJNP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJNP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJNP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJNP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJNP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJNP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJNN-100-2212) | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJFP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJFP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJFP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJFP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJFP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJFP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJFP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJFP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJFF-100-2212) | ||||
| 16 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJAP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJAP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJAP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJAP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJAP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJAP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJAP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJAP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJAA-100-2212) | ||||
| 16 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| FIZYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MFAP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MFAP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MFAP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MFAP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MFAP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MFAP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MFAP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MFAP-Z00-2212) | |||
| HISTORIA SZTUKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MHSP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MHSP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MHSP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MHSP-400-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MHSP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MHSP-Q00-2212) | |||
| WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MWOP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MWOP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MWOP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MWOP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MWOP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MWOP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MWOP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MWOP-Z00-2212) | |||
| 19 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMAP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MMAP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MMAP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MMAP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MMAP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MMAP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MMAP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MMAP-Z00-2212) | |||
| 19 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMBB-100-2212) | |||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMLL-100-2212) | |||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMNN-100-2212) | |||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MMUU-100-2212) | |||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJHP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJHP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJHP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJHP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJHP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJHP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJHP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJHP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJHH-100-2212) | ||||
| GEOGRAFIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MGEP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MGEP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MGEP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MGEP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MGEP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MGEP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MGEP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MGEP-Z00-2212) | ||||
| 20 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| BIOLOGIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MBIP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MBIP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MBIP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MBIP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MBIP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MBIP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MBIP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MBIP-Z00-2212) | |||
| 20 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| INFORMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MINP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MINP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MINP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MINP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MINP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MINP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MINP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MINP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJRP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJRP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJRP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJRP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJRP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJRP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJRP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJRP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJRR-100-2212) | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJWP-100-2212) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MJWP-200-2212) | ||||
| dla osób słabosłyszących (MJWP-300-2212) |
||||
| dla osób słabowidzących (MJWP-400-2212) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MJWP-660-2212) |
||||
| dla osób niesłyszących (MJWP-700-2212) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MJWP-Q00-2212) | ||||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MJWP-Z00-2212) | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MJWW-100-2212) | ||||
| 21 GRUDNIA, GODZINA 9:00 | |||
| CHEMIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MCHP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MCHP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MCHP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MCHP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MCHP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MCHP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MCHP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MCHP-Z00-2212) | |||
| 21 GRUDNIA, GODZINA 14:00 | |||
| HISTORIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (MHIP-100-2212) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (MHIP-200-2212) | |||
| dla osób słabosłyszących (MHIP-300-2212) |
|||
| dla osób słabowidzących (MHIP-400-2212) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (MHIP-660-2212) |
|||
| dla osób niesłyszących (MHIP-700-2212) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (MHIP-Q00-2212) | |||
| dla osób z zaburzeniem widzenia barw (MHIP-Z00-2212) | |||
