Poniżej publikujemy arkusze dla próbnego egzaminu maturalnego 2020.
| 2 KWIETNIA, GODZINA 9:00 | ||
| JĘZYK POLSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| 2 KWIETNIA, GODZINA 14:00 | ||
| JĘZYK POLSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| FIZYKA - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| 3 KWIETNIA, GODZINA 9:00 | ||
| MATEMATYKA - POZIOM PODSTAWOWY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| 3 KWIETNIA, GODZINA 14:00 | ||
| MATEMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| FILOZOFIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| JĘZYK ŁACIŃSKI I KULTURA ANTYCZNA - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| HISTORIA SZTUKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| HISTORIA MUZYKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| 6 KWIETNIA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem | ||||
| dla słabowidzących | ||||
| dla niesłyszących | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla słabowidzących | ||||
| dla niesłyszących | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla słabowidzących | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| 6 KWIETNIA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| dla osób z autyzmem | ||||
| dla słabowidzących | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||||
| 7 KWIETNIA, GODZINA 9:00 | ||
| BIOLOGIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| 7 KWIETNIA, GODZINA 14:00 | |||
| GEOGRAFIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem | |||
| dla słabowidzących | |||
| dla niesłyszących | |||
| INFORMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla osób z autyzmem | |||
| dla słabowidzących | |||
| dla niesłyszących | |||
| 8 KWIETNIA, GODZINA 9:00 | ||
| CHEMIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| 8 KWIETNIA, GODZINA 14:00 | ||
| HISTORIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla osób z autyzmem | ||
| dla słabowidzących | ||
| dla niesłyszących | ||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| JĘZYK KASZUBSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
