Poniżej publikujemy arkusze dla próbnego egzaminu maturalnego 2021.
| 3 MARCA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK ŁACIŃSKI I KULTURA ANTYCZNA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJLP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJLP-200-2103) | |||
| dla osób słabowidzących (EJLP-400-2103) |
|||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EMBB-100-2103) | |||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EMLL-100-2103) | |||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EMUU-100-2103) | |||
| 4 MARCA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM PODSTAWOWY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EMAP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EMAP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (EMAP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (EMAP-400-2103) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EMAP-660-2103) |
|||
| dla osób niesłyszących (EMAP-700-2103) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EMAP-Q00-2103) | |||
| 4 MARCA, GODZINA 14:00 | |||
| FILOZOFIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EFIP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EFIP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (EFIP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (EFIP-400-2103) |
|||
| HISTORIA MUZYKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EHMP-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EHMP-200-2103) | ||||
| 5 MARCA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJAP-P0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJAP-P0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJAP-P0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJAP-P0-400-2103) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EJAP-P0-660-2103) |
||||
| dla osób niesłyszących (EJAP-P0-700-2103) |
||||
| dla osób niesłyszących oraz niewidomych (EJAP-P0-766-2103) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EJAP-P0-Q00-2103) | ||||
| 5 MARCA, GODZINA 14:00 | |||
| HISTORIA SZTUKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EHSP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EHSP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (EHSP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (EHSP-400-2103) |
|||
| dla osób niesłyszących (EHSP-700-2103) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EHSP-Q00-2103) | |||
| JĘZYK KASZUBSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EMKK-100-2103) | |||
| 8 MARCA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJAP-R0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJAP-R0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJAP-R0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJAP-R0-400-2103) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EJAP-R0-660-2103) |
||||
| dla osób niesłyszących (EJAP-R0-700-2103) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EJAP-R0-Q00-2103) | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJAA-D0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJAA-D0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJAA-D0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJAA-D0-400-2103) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EJAA-D0-Q00-2103) | ||||
| 8 MARCA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJFP-P0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJFP-P0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJFP-P0-300-2103) |
||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJHP-P0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJHP-P0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJHP-P0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJHP-P0-400-2103) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EJHP-P0-660-2103) |
||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJNP-P0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJNP-P0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJNP-P0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJNP-P0-400-2103) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EJNP-P0-660-2103) |
||||
| dla osób niesłyszących (EJNP-P0-700-2103) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EJNP-P0-Q00-2103) | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJRP-P0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJRP-P0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJRP-P0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJRP-P0-400-2103) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EJRP-P0-Q00-2103) | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM PODSTAWOWY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJWP-P0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJWP-P0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJWP-P0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJWP-P0-400-2103) |
||||
| 9 MARCA, GODZINA 9:00 | |||
| JĘZYK POLSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EPOP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EPOP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (EPOP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (EPOP-400-2103) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EPOP-660-2103) |
|||
| dla osób niesłyszących (EPOP-700-2103) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EPOP-Q00-2103) | |||
| 9 MARCA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJFP-R0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJFP-R0-200-2103) | ||||
| dla osób słabowidzących (EJFP-R0-400-2103) |
||||
| JĘZYK FRANCUSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJFF-D0-100-2103) | ||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJRP-R0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJRP-R0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJRP-R0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJRP-R0-400-2103) |
||||
| JĘZYK ROSYJSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJRR-D0-100-2103) | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJWP-R0-100-2103) | ||||
| dla osób słabowidzących (EJWP-R0-400-2103) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EJWP-R0-Q00-2103) | ||||
| JĘZYK WŁOSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJWW-D0-100-2103) | ||||
| 10 MARCA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EMAP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EMAP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (EMAP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (EMAP-400-2103) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EMAP-660-2103) |
|||
| dla osób niesłyszących (EMAP-700-2103) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EMAP-Q00-2103) | |||
| 10 MARCA, GODZINA 14:00 | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJHP-R0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJHP-R0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJHP-R0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJHP-R0-400-2103) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EJHP-R0-Q00-2103) | ||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJHH-D0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJHH-D0-200-2103) | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJNP-R0-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EJNP-R0-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EJNP-R0-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EJNP-R0-400-2103) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EJNP-R0-660-2103) |
||||
| dla osób niesłyszących (EJNP-R0-700-2103) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EJNP-R0-Q00-2103) | ||||
| JĘZYK NIEMIECKI - POZIOM DWUJĘZYCZNY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EJNN-D0-100-2103) | ||||
| 11 MARCA, GODZINA 9:00 | |||
| BIOLOGIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EBIP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EBIP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (EBIP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (EBIP-400-2103) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EBIP-660-2103) |
|||
| dla osób niesłyszących (EBIP-700-2103) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EBIP-Q00-2103) | |||
| 12 MARCA, GODZINA 9:00 | |||
| CHEMIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (ECHP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (ECHP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (ECHP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (ECHP-400-2103) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (ECHP-660-2103) |
|||
| dla osób niesłyszących (ECHP-700-2103) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (ECHP-Q00-2103) | |||
| 12 MARCA, GODZINA 14:00 | |||
| WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EWOP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EWOP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (EWOP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (EWOP-400-2103) |
|||
| dla osób niesłyszących (EWOP-700-2103) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EWOP-Q00-2103) | |||
| 15 MARCA, GODZINA 9:00 | |||
| HISTORIA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EHIP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EHIP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (EHIP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (EHIP-400-2103) |
|||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EHIP-660-2103) |
|||
| dla osób niesłyszących (EHIP-700-2103) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EHIP-Q00-2103) | |||
| 15 MARCA, GODZINA 14:00 | |||
| FIZYKA - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EFAP-100-2103) | |||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EFAP-200-2103) | |||
| dla osób słabosłyszących (EFAP-300-2103) |
|||
| dla osób słabowidzących (EFAP-400-2103) |
|||
| dla osób niesłyszących (EFAP-700-2103) |
|||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EFAP-Q00-2103) | |||
| 16 MARCA, GODZINA 9:00 | ||||
| GEOGRAFIA - POZIOM ROZSZERZONY | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
MATERIAŁY DODATKOWE |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EGEP-100-2103) | ||||
| dla osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (EGEP-200-2103) | ||||
| dla osób słabosłyszących (EGEP-300-2103) |
||||
| dla osób słabowidzących (EGEP-400-2103) |
||||
| dla osób niewidomych - czarnodruk (EGEP-660-2103) |
||||
| dla osób niesłyszących (EGEP-700-2103) |
||||
| dla osób z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (EGEP-Q00-2103) | ||||
| 16 MARCA, GODZINA 14:00 | |||
| JĘZYK BIAŁORUSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EMBB-100-2103) | |||
| JĘZYK LITEWSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EMLL-100-2103) | |||
| JĘZYK UKRAIŃSKI - POZIOM ROZSZERZONY | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (EMUU-100-2103) | |||
