Poniżej zamieszczamy arkusze próbnego egzaminu ósmoklasisty 2021.
| 17 MARCA, GODZINA 9:00 | |||
| JĘZYK POLSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (OPOP-100-2103) | |||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OPOP-200-2103) |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt (OPOP-400-2103) |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt (OPOP-500-2103) |
|||
| dla uczniów niewidomych - czarnodruk (OPOP-660-2103) |
|||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OPOP-700-2103) |
|||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących oraz słabowidzących - czcionka 16 pkt (OPOP-740-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OPOP-800-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OPOP-820-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz słabowidzących - czcionka 16 pkt (OPOP-840-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz niesłyszących i słabosłyszących (OPOP-870-2103) |
|||
| dla uczniów z afazją (OPOP-900-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (OPOP-Q00-2103) |
|||
| dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu (OPOP-C00-2103) |
|||
| 18 MARCA, GODZINA 9:00 | |||
| MATEMATYKA | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (OMAP-100-2103) | |||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OMAP-200-2103) |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt (OMAP-400-2103) |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt (OMAP-500-2103) |
|||
| dla uczniów niewidomych - czarnodruk (OMAP-660-2103) |
|||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OMAP-700-2103) |
|||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących oraz słabowidzących - czcionka 16 pkt (OMAP-740-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OMAP-800-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OMAP-820-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz słabowidzących - czcionka 16 pkt (OMAP-840-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz niesłyszących i słabosłyszących (OMAP-870-2103) |
|||
| dla uczniów z afazją (OMAP-900-2103) |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (OMAP-Q00-2103) |
|||
| dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu (OMAP-C00-2103) |
|||
| 19 MARCA, GODZINA 9:00 | ||||
| JĘZYK ANGIELSKI | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (OJAP-100-2103) | ||||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJAP-200-2103) |
||||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt (OJAP-400-2103) |
||||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt (OJAP-500-2103) |
||||
| dla uczniów niewidomych - czarnodruk (OJAP-660-2103) |
||||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJAP-700-2103) |
||||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących oraz słabowidzących - czcionka 16 pkt (OJAP-740-2103) |
||||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJAP-800-2103) |
||||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJAP-820-2103) |
||||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz słabowidzących - czcionka 16 pkt (OJAP-840-2103) |
||||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim oraz niesłyszących i słabosłyszących (OJAP-870-2103) |
||||
| dla uczniów z afazją (OJAP-900-2103) |
||||
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (OJAP-Q00-2103) |
||||
| JĘZYK FRANCUSKI | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (OJFP-100-2103) | ||||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJFP-200-2103) |
||||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt (OJFP-500-2103) |
||||
| JĘZYK HISZPAŃSKI | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (OJHP-100-2103) | ||||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJHP-200-2103) |
||||
| JĘZYK NIEMIECKI | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (OJNP-100-2103) | ||||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJNP-200-2103) |
||||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt (OJNP-400-2103) |
||||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt (OJNP-500-2103) |
||||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJNP-700-2103) |
||||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJNP-800-2103) |
||||
| dla uczniów z afazją (OJNP-900-2103) |
||||
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym (OJNP-Q00-2103) |
||||
| JĘZYK ROSYJSKI | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (OJRP-100-2103) | ||||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJRP-200-2103) |
||||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt (OJRP-400-2103) |
||||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt (OJRP-500-2103) |
||||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących (OJRP-700-2103) |
||||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (OJRP-800-2103) |
||||
| dla uczniów z afazją (OJRP-900-2103) |
||||
| JĘZYK WŁOSKI | ||||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | KARTA ODPOWIEDZI |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy (OJWP-100-2103) | ||||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera (OJWP-200-2103) |
||||
