Poniżej zamieszczamy arkusze egzaminu ósmoklasisty 2021.
| 25 MAJA, GODZINA 9:00 | ||
| JĘZYK POLSKI | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | ||
| dla uczniów z afazją | ||
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ||
| dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu | ||
| 26 MAJA, GODZINA 9:00 | ||
| MATEMATYKA | ||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | ||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | ||
| dla uczniów z afazją | ||
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ||
| dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu | ||
| 27 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
| JĘZYK ANGIELSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
|||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | |||
| dla uczniów z afazją | |||
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | |||
| JĘZYK FRANCUSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| JĘZYK HISZPAŃSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| JĘZYK NIEMIECKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
|||
| dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | |||
| dla uczniów z afazją | |||
| dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | |||
| JĘZYK ROSYJSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
| dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
|||
| dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
|||
| dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | |||
| JĘZYK WŁOSKI | |||
| TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
| standardowy | |||
