Poniżej zamieszczamy arkusze egzaminu ósmoklasisty 2021.
25 MAJA, GODZINA 9:00 | ||
JĘZYK POLSKI | ||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
![]() |
![]() |
dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
![]() |
![]() |
dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | ![]() |
![]() |
dla uczniów z afazją | ![]() |
![]() |
dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu | ![]() |
![]() |
26 MAJA, GODZINA 9:00 | ||
MATEMATYKA | ||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
![]() |
![]() |
dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
![]() |
![]() |
dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | ![]() |
![]() |
dla uczniów z afazją | ![]() |
![]() |
dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() |
dla uczniów, którym ograniczona znajomość języka polskiego utrudnia zrozumienie czytanego tekstu | ![]() |
![]() |
27 MAJA, GODZINA 9:00 | |||
JĘZYK ANGIELSKI | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
![]() |
![]() |
|
dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów z afazją | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK FRANCUSKI | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK HISZPAŃSKI | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK NIEMIECKI | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
![]() |
![]() |
|
dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów z afazją | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK ROSYJSKI | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim | ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
JĘZYK WŁOSKI | |||
TYP ARKUSZA | ARKUSZ | PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy | ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |