26 MAJA, GODZINA 9:00 |
JĘZYK ANGIELSKI |
TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
pobierz... |
|
pobierz... |
dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów z afazją |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
JĘZYK FRANCUSKI |
TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
JĘZYK HISZPAŃSKI |
TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
JĘZYK NIEMIECKI |
TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 24 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów niesłyszących i słabosłyszących |
pobierz... |
|
pobierz... |
dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów z afazją |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów z niepełnosprawnością ruchową spowodowaną mózgowym porażeniem dziecięcym |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
JĘZYK ROSYJSKI |
TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
dla uczniów z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
dla uczniów słabowidzących - czcionka 16 pkt |
pobierz... |
pobierz...
transkrypcja |
pobierz... |
JĘZYK WŁOSKI |
TYP ARKUSZA |
ARKUSZ |
PLIK DŹWIĘKOWY |
ZASADY OCENIANIA |
standardowy |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |
pobierz...
wydłużone przerwy pobierz...
transkrypcja |
pobierz...
pobierz... (dla obywateli Ukrainy) |